real madrid spen

هواداران رئال مادرید

real madrid spen

هواداران رئال مادرید

رونالدو: در مورد من اخبار دروغ منتشر نکنید

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ

 سال گذشته شایعاتی در مورد احتمال بازگشت رونالدو به منچستریونایتد منتشر ‏شده بود؛ شایعه ای که با انتخاب رافا بنیتس به عنوان مربی رئال، بار دیگر مطرح شد.‏
اما رونالدو که پیش از اخراج کارلو آنچلوتی، از او به طور رسمی حمایت کرده بود، احتمال جدایی اش از ‏این باشگاه را رد کرد.‏
او به نشریه پرتغالی آبولا گفت:" من در هفته های اخیر با هیچ رسانه ای صحبت نکردم. فقط همین ‏مصاحبه و آن هم به خاطر اینکه اخبار اشتباهی که در مورد من نوشته می شود تا بین من و رئال درگیری ‏ایجاد کنند را رد کنم. 

  • amirhosein mohamadzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی